Al llarg de l'etapa d'Educació Infantil els nens i les nenes van desenvolupant les seves capacitats cognitives, psicomotores, d'equilibri personal, de relació interpersonal i d'integració social en un ambient lúdic.
Seguim una metodologia activa i vivencial, les mestres som el fil conductor proposant i organitzant experiències concretes, basant-nos sempre en els interessos dels nostres alumnes i fomentant la seva participació activament.
Afavorim les activitats manipulatives i experimentals basades en l'observació directa, motivant l'interès, la iniciativa i l'espontaneïtat dels nostres alumnes.
Treballem de forma globalitzada en l'organització dels continguts, tenint en compte que els nens i les nenes tenen la seva primera relació amb l'entorn mitjançant la manipulació i la percepció global.
La nostra metodologia dona molta importància al joc afavorint la socialització i motivant l'aprenentatge cooperatiu que en aquesta etapa afavoreixen actituds de respecte, col·laboració, valors...
Organitzem l'activitat en totes les àrees d'aprenentatge de forma lúdica adreçada a l'adquisició de capacitats i estratègies dels nostres alumnes.
Considerem l'infant com a subjecte del seu propi aprenentatge. Les mestres som impulsores i orientadores dels alumnes de manera que tots arribin a adquirir un aprenentatge significatiu que els hi permetin establir relacions entre les seves experiències i coneixements previs i els nous continguts d'ensenyament.
Tenim molt en compte els diferents ritmes de maduració i estils d'aprenentatge dels nostres alumnes, basant-nos en els seus interessos assegurant-nos que tots van desenvolupant, sense dificultats, les seves potencialitats.
L'avaluació és contínua, global i formativa, per adequar i millorar la nostra pràctica docent i crear les condicions òptimes per aconseguir el desenvolupament integral dels nostres alumnes.